Het volgend bericht kwam, als e-mail, binnen bij Henk Juffer. Na overleg met onze redacteur, Gerrit Sepers, hebben we besloten het op te nemen in De Veldheer.
Doe er je voordeel mee!!

Beste Henk,

We hebben een nieuw product ontwikkeld, te weten de Caro Kann vanuit het perspectief van de witspeler. Dit product is tot stand gekomen door vele verzoeken van gebruikers die aangaven een goed repertoire te willen hebben tegen de Caro Kann.

Wat bleek? Gebruikers bestelden niet alleen een opening, maar maakten ook hun wensen kenbaar ten aanzien van hun eigen openingsrepertoire. "Wanneer behandelen jullie de Boedapester?" (die ook binnenkort ontwikkeld wordt). Deze vraag sluit goed aan bij de ambitie van Schaakopening Essenties namelijk: 6 openingen per jaar ontwikkelen vanuit de behoefte van clubschakers.

Daarom willen we je vragen om aan je leden hun openingswensen aan ons kenbaar te maken. Dit kunnen ze doen door een e-mail te sturen naar:
info@schaakopeningessenties.nl.

Graag willen we jou als voorzitter/secretaris bedanken voor je betrokkenheid om ons productaanbod onder de leden te verspreiden!

Weet dat het aanbod om gratis het product 'Italiaans' te bestellen nog steeds geldt! Dit kun je doen door onderstaande tekst (of gelijke strekking) per e-mail te versturen naar de clubleden.

_______________________________

Beste leden,

Hierbij willen we jullie aandacht vragen voor een nieuw initiatief genaamd Schaakopening Essenties. Dit online schaakbedrijf helpt de clubschaker een goed openingsrepertoire op te bouwen door heldere uitleg in de Nederlandse taal. Geen woud aan varianten maar een duidelijke aanpak in vier stappen.

Ter kennismaking kan ik jullie allemaal hun meest recente openingscursus ‘het Italiaans’ gratis aanbieden ter waarde van € 15,-. Om je gratis product te verzilveren ga naar:

1. de website: https://www.schaakopeningessenties.nl/product/italiaans-1-e4/
  2. Klik op de groene knop ‘Bestellen’.
  3. Klik rechts bovenaan op het winkelmand icoontje en klik op 'Bekijk je bestelling'.
  4. Het Italiaans is als product in het winkelmandje zichtbaar. Klik links in het vak ‘Kortingsbon’ de volgende code: y8W32iPN$v
  5. Klik op ‘Kortingsbon toepassen’. De korting voor het Italiaans wordt direct verrekend.
  6. Klik op ‘Doorgaan naar afrekenen’. Vul je gegevens in en klik op ‘Bestelling plaatsen’.
  7. Volg de instructies op je scherm en e-mail om de openingscursus Italiaans te bekijken.

Alles vindt online plaats. Dus het enige dat nodig is, is een computer met internetverbinding. Lees voor meer informatie het interview dat ze hebben gegeven op Schakers.info op

Groet,

_______________________________

We hopen op veel reacties en schakend Nederland meer spelplezier te bieden.

Hartelijk dank alvast!

Namens de oprichters van Schaakopening Essenties,

Martijn, Peter en Rob de Roode (foto v.l.n.r)